Tuesday, June 16, 2009

Cili Ferstigasi

Cili merupakan satu product pertanian yang mempunyai permintaan yang tinggi di pasaran kini.Kaedah penanaman cili ferstigasi ini merupakan kaedah penanaman yang berkesan, ringkas dan senang untuk dilaksanakan. YKSNS Inspiration turut mengusahakan penanaman cili secara ferstigasi dan kini mempunyai lebih seribu pokok cili.

Kami menjual hasil tanaman kami (cili) dengan harga yang lebih murah mengikut pasaran. Bagi mana-mana individu atau perniagaan yang berminat untuk membeli, hubungi kami di talian 06-4810092. Penghantaran adalah percuma.

Selain daripada menjual hasil tanaman, kami juga menawarkan khidmat pemasangan iaitu penyediaan penanaman cili awal bagi mana-mana individu yang berminat untuk menceburi bidang penanaman cili ferstigasi ini. Anda hanya perlu membuat penjagaan, pembajaan dan memetik hasil. Kami akan terus membantu dari segi khidmat nasihat dan pemantauan. Harga yang ditawarkan juga berpatutan mengikut harga pasaran barang-barang yang diperlukan. Untuk pertanyaan lanjut, hubungi kami di talian 06-4810092.

No comments:

Post a Comment