Wednesday, June 10, 2009

Programmes, Charity and Profit

We are helding a programmes of sewing classes for all that are interested expecially for single parent.We will also using professional teacher to teach and organizing the work of this programme.

Place : Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan Office, Kuala Pilah
Date : Every Saturday
Time : 9.00am - 5.00pm
Fee : RM150 per month

Why do we call the programmes as charity? It is because the fee is relevant and affordable. We also supplies all the materials used in the programmes. Besides that, the sewing class students (who are interested to) will become the staff of our needlework order business activity by the time being. Order received will be processes and the profit we get will be distributed to all the staff involved as allowance according to their work performance.

We open any orders from any individual, group, school or others party who are interested to orders any needlework required with an affordable price.



Khas untuk ibu-ibu tunggal dan wanita yang berminat dalam bidang jahitan, kami menganjurkan program KELAS JAHITAN bagi mengajar anda mencari sumber pendapatan secara tetap mahupun sambilan. Kami menggunakan khidmat tenaga pengajar yang berpengalaman dan berkelayakan bagi menguruskan KELAS JAHITAN yang kami anjurkan ini. Maklumat adalah seperti berikut:

Tempat : Pejabat Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan
Tarikh : Setiap hari Sabtu
Masa : 9.00pg - 5.00ptg
Yuran : RM150.00 sebulan

Program KELAS JAHITAN ini diadakan adalah untuk membantu wanita dan ibu tunggal untuk mencari sumber pendapatan dan yuran yang dikenakan adalah berpatutan. Selain daripada itu, peserta-peserta KELAS JAHITAN yang berminat dan berkemahiran juga akan diserap masuk untuk menjadi petugas kami dalam menyiapkan tempahan yang diterima secara sambilan dan akan menerima elaun berdasarkan hasil kerja daripada kami.

Kami menerima semua jenis tempahan termasuklah baju kurung, baju sekolah, telekung, pakaian seragam ko-kurikulum (cth: pengakap dan puteri islam), baju melayu, sapu tangan dan sebagainya dengan harga yang berpatutan dan lebih murah berbanding dengan mana-mana perniagaan jahitan lain. Jika berminat, bolehlah menghubungi kami di talian 06-4810092.

No comments:

Post a Comment